Nur Pages

Blog ini memberikan perkongsian tentang isu semasa,berita dalam dalam negara dan luar negara,viral dan banyak lagi.Terima Kasih kerana melayari http:// nurpages.blogspot.my

Nur-Pages



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

Selasa, 9 Januari 2018

Tular!!Wanita Melakuan Adegan Seks Dengan 3 Kanak-kank

  Unknown       Selasa, 9 Januari 2018
http://nurpages.blogspot.com/2018/01/tularwanita-melakuan-adegan-seks-dengan.html

INDONESIA sejak minggu lalu dikejutkan dengan penyebaran 3 buah video melibatkan seorang wanita dewasa mengadakan hubungan seks dengan 3 kanak-kanak lelaki antara usia tujuh hingga 13 tahun.

Video pertama adalah sepanjang satu jam 11 minit, kedua (dua minit) dan ketiga (lima minit).

Ia memperdengarkan wanita dan kanak-kanak terbabit berkomunikasi dalam bahasa Sunda yakni bahasa majoriti penduduk Jawa Barat.

Keadaan itu mendorong pasukan polis wilayah terbabit melakukan siasatan lebih menyeluruh terhadap lokasi dan siapa sebenarnya pelaku dalam video berkenaan.

Menurut Pengarah Siasatan Jenayah (Direktur Kriminal Umum Polda Jabar), Kombes Pol Umar Surya Fana, kejadian disahkan berlaku di Kota Bandung pada bulan Ramadan lalu.

Apa yang mengejutkan pihak berkuasa negara itu ialah ibu kandung kepada salah seorang kanak-kanak turut terbabit dalam pembikinan video lucah itu dengan melihat dan mengarahkan anaknya bagaimana untuk beraksi.

“Dari bahasa ngomongnya (percakapannya) antara anak dengan salah satu perempuan yang di menit ke sekian, itu ibu kandungnya sendiri. Di satu TKP (tempat kejadian perkara), ibu kandungnya ada di dalam kamar menyaksikan, bahkan mengarahkan anaknya sendiri. Satu TKP lagi, diduga ibunya ada di luar kamar,” katanya seperti yang dilaporkan Wartawan Julia Alazka untuk BBC Indonesia, Sabtu lalu.

Siasatan pihak berkuasa negara jiran juga mendapati dua daripada 3 kanak-kanak turut dipaksa berbuka puasa sebelum melakonkan adengan jijik berkenaan.

“Tadi saya belikan makanan, tapi katanya mereka lagi puasa, tapi enggak ada yang nyuruh puasa,” kata wanita itu dalam video dengan bahasa Sunda.

Salah seorang kanak-kanak juga dipercayai diugut jika enggan menurut kehendak suspek wanita berkenaan.

Selain itu, dua lagi kanak-kanak dijanjikan hadiah Playstation.

Dari rakaman video, wanita itu turut menceritakan bagaimana dia bertemu dengan salah seorang mangsa dan memberi kanak-kanak itu makan dan sejumlah wang sebelum diajak masuk ke dalam hotel.

Kata Umar, ketiga-tiga mangsa adalah anak-anak gelandangan di Kota Bandung.

Polis Indonesia setakat ini telah mengesan dua buah hotel yang digunakan dalam pembikinan video berkenaan.

Namun, Umar menyatakan pihaknya yakin ada beberapa hotel lain turut digunakan.

Sabtu lalu, pihak berkuasa negara jiran itu telah menyerbu dia hotel berkenaan dan merampas beberapa barangan seperti rakaman kamera litar tertutup (CCTV), lukisan, bantal, meja dan kerusi.

Umar berkata, pembikinan video itu dipercayai didalangi sindiket profesional.

Kata beliau, pihaknya yakin akan dapat mengesan pihak yang terlibat sedikit masa lagi berdasarkan beberapa bukti yang telah dihimpun pihaknya.-tv14


logoblog
loading...

Thanks for reading Tular!!Wanita Melakuan Adegan Seks Dengan 3 Kanak-kank

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan:





Recent Posts